tirsdag den 29. maj 2012

Pinse i Krogen

I denne weekend var der pinse, og jeg flygtede op til sommerhuset - varmen i kbh var ved at drive mig til vanvid (dette er absolut ikke brok over vejret, men blot en konstatering!), så trængte til at komme væk og op til sol og sommer i sommerhus! Her har jeg fået tiden til at gå med at læse blade (utroligt så mange blade man pludseligt får læst når det kan gøre i solen), spise fantastisk mad og drikke bobler, rose, GT og andre sunde og læskende drikke (man skal jo passe på at man ikke bliver dehydreret i varmen!).
En skøn lyserød Crement de Bourgogne, der kan findes i Irma - ofte på tilbud fx 3 for 200 kr.
Så er det sommer når man kan være udenfor og drikke bobler om eftermiddagen (uden at fryse forstås - man kan altid drikke bobler udenfor!)

Her har jeg jeans fra weekday, basic top fra message inderst og top fra h&m aw/11 yderst (synes at den er lidt for gennemsigtig til brug om dagen) samt ny pink ring fra Marc Jacobs og de nye sandaler fra h&m på.
Kalve frikassé og nye danske kartofler - det var smukt!
Verdens bedste morgenmad med den skønneste udsigt!
Smukke valmuer 
Et lille udvalg af bladene - og en lille øl...
På vej til stranden (for enden af haven - det var en laaaaang gå tur)

Denim shorts fra Benetton (fra dengang jeg arbejde der) og toppen fra h&m
Aperitid! Boblerne er en Crement de Bourgogne fundet i Super Brugsen, og de er ofte på tilbud til 6 flasker for 330 kr.
Snack til cocktails er et godt princip; her har vi fanø-skinke, en chilipølse fra fanø og en camembert - nam!
Aftenhygge i Charlotte med kulørte lampe og aftenhimmel i baggrunden - så bliver det ikke meget bedre!
Rosé + sol = glad/lykkelig mig!
Den bedste fiskehandler!!!
Han har åbent stort set hver dag hele året, har et kæmpe udvalg hele året, men til gengæld er det en hel del billigere end inde i byen!
Der har også været plads til hygge med vaffi
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar