søndag den 20. maj 2012

Rutine

Jeg har indtil for nyligt kun brugt L'Occitanes produkter til ansigtet, men har altid manglet at få ordentlig rådgivning om hvilke produkter der passer bedst til min hud - derudover er det vanskeligt at få deres produkter i DK, da de kun kan købes i lufthavnen. Så da jeg var i Paris besluttede jeg mig for at benytte deres fantastiske apoteker, hvor de ved hvad deres produkter kan og hvad der vil passe til min hud. Jeg endte med at købe disse 3 produkter og allerede nu synes jeg at jeg kan mærke en forskel - min hud er blødere, har en mere ensartet hudtone samt uden urenheder. At de derudover er billigere end de gamle produkter og kan købes i DK er bare en ekstra fordel...
Ansigtsrens: La Roche-Posay Effeclar 138 kr.
Scin tonic: Darphin Refreshining Toner 200 kr.
Ansigts cream: La Roche-Posay Rosaliac UV Riche 176 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar