lørdag den 2. juni 2012

On Holiday with Chanel

Som jeg har skrevet før her på bloggen, så elsker jeg Chanels neglelak - og Holiday fra sommerens (2012) kollektion er ingen undtagelse! Jeg har normalt holdt mig fra orange, da jeg er absurd bleg, men efter at sommeren var på kortvarigt visit har jeg fået en god kulør (p.s. sommeren må meget gerne komme igen - den er savnet!), hvorfor jeg tænkte at nu var det på tide at jeg turde prøve noget nyt og skræmmende - denne vidunderlige farve!
That summer feeling....
Den blev taget i brug nærmest 5 sek efter købet, og jeg fortryder intet! Den er så fantastisk, og den giver flot modspil til mine brune hænder og enkle tøj... Her ses den sammen med min ring fra Marc by Marc Jacobs (købt i Paris) inden Distortion blev angrebet!
Se de andre farver på Chanels hjemmeside - de andre to farver (Delight og Island) er også super fine, måske min samling bliver udvidet - igenigen!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar