søndag den 3. juni 2012

Take away...

Forleden dag var en lidt hård dag, og jeg orkede ikke at købe ind og lave mad, så jeg besluttede mig for at købe take away fra Lê Lê på østerbrogade. Jeg har tidligere købt en "frokostpakke" med den skønneste sprøde salat med won tons - et lille, men super lækkert og dejligt let måltid! Så jeg nuppede salaten og en won ton suppe, da jeg synes at de store retter ville blive for meget og for tunge (havde spist småkager hele dagen, så var lidt proppet). Det blev 80 kr, hvilket ikke er meget mere end hvis man køber pizza eller henter mad hos cofoco, og der var rigeligt med mad til at jeg blev mæt; g det på den der behagelige måde, som man nærmest kun bliver når man har spist asiatisk mad! Og hermed en varm anbefaling fra mig til jer...
Fun fact: da jeg var lille gik jeg til ballet inde bag ved i baggården, og indgangen var lige mellem kiosken og Hviid...
Maden serveres i disse smarte indpakninger - suppen var stadigvæk varm da jeg kom hjem!
Elsker de friske farver!
Tjek selv Lê Lês hjemmeside og se om ikke også du bliver fristet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar