tirsdag den 16. oktober 2012

Ønskeliste - part 1

Jeg har snart fødselsdag, som i lige om lidt. Det fik mig lige til at tænke på, hvad jeg ønsker mig. Og nogle måske vil mene, at jeg da umuligt kan have nogle ønsker, nu hvor jeg har så meget. Ja, de må altså tro om igen. Jeg er godt gammeldags materialistisk og i min verden kan man ALDRIG få for meget tøj eller for mange sko!

Så jeg har lavet mig en ønskeliste - som egentligt mere er et "inspiration board" (man ved jo aldrig hvem der kigger med) - med nogle af de ting jeg ønsker mig.
My birthday wishlist
Men udover at ønske mig tøj og sko, så ønsker jeg mig også:
1. Tilskud til LA, hvor min skønne veninde Alex bor. 
Jeg savner hende som en gal. Og jeg må også indrømme, at jeg bare helt vildt gerne vil se og opleve LA - og det helst med hende.
2. En masse restaurantoplevelser!
Der er så mange gode restauranter i KBH, at jeg nok aldrig kommer til at nå igennem dem alle. Men man kan da prøve, ikke!? Men det bliver et andet blogindlæg...

Der er mange andre ting jeg også ønsker mig, men der skal vel også være noget, jeg holder for mig selv...?

Prisliste på alle items ovenfor (minus pris på flybillet til LA):
Diane von Furstenberg / Acne waffle shirt / Aubin & Wills , $200 / Zadig & Voltaire short sleeve western shirt, $145 / Helmut Lang scoop neck top, $99 / H&M long sleeve blouse, $24 / By Malene Birger / Jimmy Choo high heels / H&M high heels, $80 / New Balance shoes, $79 / Zara mini messenger bag / By Malene Birger , $72 / Zara leopard earrings / AX Paris yellow gold jewelry, $24 / Acne knitted scarve, $225 / By Malene Birger , $130 / Chanel eyeshadow, $37 / Chanel nail polish / Ballerina Tiny, $280 / InWear VOUZIMA, $30

Ingen kommentarer:

Send en kommentar