torsdag den 11. oktober 2012

Tidlig fødselsdagsgave

I dag gjorde jeg noget som jeg egentligt ikke må. Jeg shoppede. Og mor, jeg ved godt, at du læser min blog! Men jeg trængte! Havde slet ikke lyst - eller næsten ikke lyst... Så jeg købte en tidlig fødselsdagsgave til mig selv!

Jeg mangler skjorter og trøjer. Generelt mangler jeg mange ting i garderoben (gør man ikke altid det?), men er beskeden, og man skal jo starte et sted, ik!? Så jeg gjorde det jeg ikke skulle have gjort. Jeg gik i H&M, og de har altså igen rigtigt mange fine ting. Det var virkeligt svært at begrænse sig, men jeg bestemte mig for, at jeg måtte købe en skjorte og en eller to trøjer/cardigans. 
 
Skjorten blev en sort/hvid-mønstret sag. Jeg er jo ikke så farverig, så det her er vilde sager i min verden! Den koster 349 kr, og er af silke (kan ikke finde den på hjemmesiden). Jeg tror, at den primært skal bruges til meget stramme jeans, men mon ikke også den vil blive benyttet til en nederdel eller to...? Jeg fik desværre ikke taget et billede af den alene. 

Den anden del blev til den camel farvede strik. Den er dejligt oversize og dejlig varm. Den kostede 249 kr, og den fås i mange skønne farver (se dem her).

Jeg er egentligt også smask forelsket i den grå pullover (billede nr. 2). Den havde nogle fiiiine sten på ærmerne, var lækker blød og varm og så kostede den kun 399 kr (den er ikke på hjemmesiden, og findes kun i udvalgte butikker). Desværre havde de den kun alt for lille og alt for stor. Piv! Måske jeg kan nå forbi en anden H&M i morgen...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar