onsdag den 17. oktober 2012

Tur i Krogen og Høstfest

I weekenden var jeg i sommerhus for at deltage i årets Høstfest. Det er ikke fancy eller smart, men til gengæld er det super hyggeligt, og de lokale er ganske underholdende (nogle mere frivilligt end andre). Da det er umuligt at forklare, hvad i alverden vi foretager os deroppe, får I billederne næsten uden tekst... Næsten!

Tog toget med min stedfar, som naturligvis havde sørget for, at vi kunne rejse med stil
Mor havde naturligvis sørget for bobler og det nye Gastro - my kind of fun!
Og snacks...
Nessie skulle naturligvis have opmærksomhed og sine fredagstæv
Og så blev hun lidt træt, da vi så Downton Abbey
Endnu en gang en øl fra Pladderballe Bryghus! Kakerlakpuler er en ret mørk øl btw
 Så er jeg klar til Høstfest! Iført ny skjorte fra H&M og (surprise surprise), jeans fra weekday (tuesday), kæmpehalstørklæde fra American Apperal, gammel læderjakke fra lille biks i Paris og mine støvler fra Notabene...
 Aftensolen skinnede så smukt
Jeg har besluttet at Høstfest kun kan dokumenteres med Hipstamatic, så det er hvad I får!
Der er altid lotteri
 Og gak og gøgl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar