torsdag den 11. april 2013

Smuttur til Paris

Jeg er netop hjemvendt fra en smuttur til Paris. Desværre var det en noget sørgelig årsag til turen, da vi skulle derned til mine forældres vens begravelse. Jeg har samlet mine få billeder fra turen på Instagram.

Starbucks i lufthavnen er et must, og en god måde at fordrive ventetiden på (skulle vente på min stedfar)
Klar til tur rundt i lokalområdet - her ved Place du Vosges
Frokost på Chez Marianne, der har formidabel mellemøstlig mad
Kom også til at shoppe lidt... Det blev til en kjole, luksusnylon'er og endnu et par ballerinas fra Repetto!
A room with a view! Udsigten fra vores hotelværelse på Hotel Daval, hvor vi næsten altid bor i Paris. Det er rent, billgt og nemt at komme til og fra!
Her ses mine nye ballerinas fra Repetto. Modellen hedder "Ballerine Cendrillon - Chèvre velours cristal Noir carbone". De koster 185€ og du finder dem her!
Le Baron Rouge er ynglingsvinbaren i Paris! Og det er mine forældre i højre hjørne...
Spiste middag på Square Trousseau som ligger skråt overfor Le Baron Rouge. Skønt sted, hvor man også kan fordrive tiden med at tegne på duene. Her ses mit ynkelige forsøg på at være krea....
Og min stedfars (der eftersigende har tegnet en kamel i sahara!)...
Til forret fik jeg snegle med masse af hvidløg - yummi! Hovedretten fortjente ikke et billede for den var kedelig (det var tartar frites) ...
Desserten var marengs med flødeskum og bær. Der var desværre lidt for meget flødeskum
Campari-Soda på en lokal bar
Efter begravelsen var vi stadig sultne, så vi tog på Le Train Bleu, som ligger på Gare de Lyon. Maden var virkeligt trist, men indretningen var (næsten) det værd! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar