torsdag den 26. juni 2014

Da Distortion ramte Nørrebro

Jeg elsker Distortion! Det er en af de ting jeg glæder mig allermest til i løbet af året - og i år var jeg så heldig at have fri om torsdagen, så jeg kunne give den max gas på Nørrebro! 
Da Erika bor på Nørrebro startede vi hos hende - jeg medbragte forsyninger til aftenen
Pernille og Erika var allerede godt i gang ude i baggården
Så er vi ligesom klar til en sjov aften...
Aftalen var, at Erika skulle stå for lidt snacks - hun gik lidt amok... Så vi gik i hvert fald ikke sultne derfra!
vi sad og hyggede i gården i lidt tid, og de andre kom stille og roligt dumpende (efter de havde kæmpet sig igennem menneskemængden)

Så er tasken klar til at tage ud i samfundet
Og der skulle lige et par selfies til - her med bedsteveninden Alex
Pernille med sin lille dåseøl
Og så afsted - vi drog ned af Nørrebrogade
Erika og Nille
I'm so charming and elegant
Her gjorde vi holdt
Der var pænt mange mennesker!
Der blev naturligvis instagrammet (når man en sjælden gang havde net), drukket og røget igennem
Anna
Alex
Og selvfølgeligt dansede vi også lidt
På et tidspunkt blev lidt trætte (vi er vist ved at blive gamle), så vi sluttede os til nogle af Erikas venner ved en vinbar
Det var en fantastisk aften - og jeg kom som vanlig ALT for sent i seng, så var helt færdig dagen efter! Men jeg glæder mig allerede til næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar