søndag den 13. juli 2014

Tårefyldte Tatjana, Hamburg

Efter at have brugt det meste af dagen på at spise, skulle vi bruge aftenen på noget så vidunderligt som en ny ballet af John Neumeier - Tatjana.

Tatjana er bygget over samme historie som Onegin, men set fra Tatjanas synsvinkel. Sidst jeg så Onegin i Hamburg sad min mor og jeg og tudebrølede af lykke over den. Så vi var meget spændte, for at sige det mildt!

Solen skinnede (det var generelt meget bedre vejr og næsten varmere om aftenen), så jeg tog den i nederdel tilsat læderjakke
Inden forestillingen skulle vi da lige have bobler
 Jeg glæder mig SÅ meget!!!!
 Top fra Cos / Nederdel fra Cos / Sko fra Repetto / Taske fra Vakko / Halskæde fra Pilgrim / Ur fra Michael Kors
 En af de fede ting ved at se ballet i Hamburg er, at der altid er proppet og folk går op i balletten
Det var simpelthen en af de smukkeste balletter jeg nogensinde har set! Det endte naturligvis med at jeg sad og tudbrølede igen. Men hvad fanden, jeg er altså ikke for fin til at fremvise min glæde over stor kunst!
Med røde øjne og let snøften drog vi mod vores eget kvarter og Altes Mädchen (igen igen), da det var et af de få steder, der stadig havde åbent
 Når man dukker op kl sent, så er der naturligvis ikke de store valgmuligheder - her er det en "Strammer MAX"
Det er en skive brød med lækker skinke, æg og relish af sukkermejs.
Og så en "Hackepeter"
Det er en tarter med rødløg i rå og syltet udgave

Min stedfar blev lidt træt, så mor og jeg blev og så kampen mellem Belgien og USA
Det var en pænt spændende kamp - og vi holdt naturligvis med Belgien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar